Nevidím důvod, proč by se z hraní na PC stala okrajová záležitost - vždyť streamovat se může i na PC (ne jen na konzole) - to se zavedením cloudového hraní na konzolích nijak nevylučuje.
S cloudovým hraním možná mohou souviset právě kroky NVidie, kdy se podle vlastních slov “nezaměřila na zvyšování hrubého výkonu” (ne že by mezigenerační nárůst hrubého výkonu o 20 % byl nějak málo - je to spíš taková klasika), ale zaváděním nových technologií. Vidím to asi takto - při nástupu cloudového hraní se razantním způsobem sníží uživatelovy nároky na HW, ale server zároveň nebude muset nahrazovat tisíce GPU aby pro každého hráče vykreslil scénu zvlášt - scénu (lokaci) bude stačit vymodelovat jednou (zato pořádně, ale jen jednou...) a ta se potom nasdílí všem. To by znamenalo obrovský výpadek prodejů pro herní segment - proto asi NV zavádí třeba RT a AI. Ray Tracing je totiž pro každý pohled jiný (záleží na tom, odkud se dívá “kamera” / monitor). Proto RT nepůjde přenášet z cloudu a právě pro to budou podle mě určeny nové generace (myšleno generace po Turingu) GPU. Pro to, aby (kdo na to má) si mohl kdokoliv vylepšit nasdílenou scénu vlastním HW. Budoucí GPU už nebudou sloužit k samotnému renderingu obrazu, ale jen pro vylepšení obrazu vyrenderovaného v cloudu a nasdíleného koncovému uživateli.
Odpovědět0 1
Taky právě proto píšu o okrajové záležitosti vzhledem k výkonným PC, která si vše renderují sama a nic nestreamují.
Odpovědět1 0
Ok... vyznělo to tak, že se počítá s tím, že PC si vše budou pořád renderovat sama.
Odpovědět0 0